Superkoderki - Andrea Gonzales & Sophie Houser | Recenzja




Powyżej znajduje się zdjęcie książki, która jest naprawdę świetna i ciekawa. Sięgnąłem po nią z powodu tego, że sam programuje i sprawia mi to przyjemność, lecz w tym roku zupełnie nic nie stworzyłem ani nie uczyłem się programowania.


Miałem wielkie wypalenie, nic nie chciało mi się stworzyć. Aż do teraz gdy sięgnąłem po tą książkę, mam wielką ochotę, żeby dalej uczyć się programowania i tworzyć różne ciekawe projekty. Autorki tej książki to dwie kobiety, które poznały się na kursie programowania "Girls Who Code", który ma za zadanie, uczyć dziewczyn programowania. Jest to świetna historia, która pokazuje, że kobiety też mogą być programistkami i nawet może pójść im lepiej, niż wielu innym mężczyznom, którzy programują. Podoba mi się w niej również sposób pisania i to, że są obie perspektywy tych dziewczyn. Dziewczyny wpadły na pomysł, aby w ramach projektu stworzyć grę wideo, która błyskawicznie rozprzestrzeniła się w internecie. 


Andy i Sophie, są przykładem, dla którego warto pracować i uczyć się nowych rzeczy, ponieważ można wiele osiągnąć. W książce na końcu znajduje się również około 40 stron wprowadzenia do programowania, dla chętnych, którzy chcą się nauczyć. Jest to bardzo dobra książka, strasznie mi się spodobała i jestem z niej zadowolony. Dziękuje również bardzo Wydawnictwu Czarna Owca, za egzemplarz. Polecam ją każdemu programiście, co odechciało mu się programować i osobą, które chciałyby zacząć programować lub sprawdzić, czy chcieliby zająć się tym zawodem.

Moja ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.