Dom numer pięć - Justyna Bednarek | Recenzja

5/07/2021


Mam kolejną książkę, którą dzisiaj zrecenzuje od Wydawnictwa Literackiego, która jest bardzo dobra i pouczająca nie tylko dla młodszych, ale również dla tych starszych czytelników. Ta książka nie trafi do mojej topki, lecz była bardzo dobrze napisana, lekka i miała w sobie pouczająca historię. Autorem tej książki jest Justyna Bednarek, która napisała już prawie 50 książek w swojej karierze pisarskiej, więc to całkiem dobry wynik. Autorka piszę głównie książki dla dzieci, które wydają się naprawdę ciekawymi, również mają dobre oceny na portalu lubimyczytać.pl

Książka opowiada o młodym chłopaku, którego wszyscy w szkole prześladują, ponieważ nosi okulary. Ma on chorobę, która pogarsza mu wzrok i prawdopodobnie kiedyś może oślepnąć do reszty. Dom numer pięć jest łatwą książką, którą podarowałbym obowiązkowo dzieciom, ponieważ jest pouczająca i pokazuje, że nie wolno wyśmiewać się z innych i nie wolno robić czegoś, czego samego byśmy nie chcieli. Następnie młodego chłopaka w okularach zaczepia inny chłopiec - Eryk, który zaczyna go dręczyć, chłopak zaczyna uciekać a ten go goni i dochodzą do jakiegoś domu i nagle nadchodzi zmiana, Piotr zaczyna widzieć wszystko wyraźnie, a za to Eryk zostaje prawie ślepy. I tutaj zaczyna się ta ciekawa historia o przyjaźni, która pokazuje, że nie warto dręczyć i prześladować innych. Powiem tyle, lubię książki, które czegoś uczą.

Mnie książka przypadła trochę do gustu, napisana prostym językiem, w sam raz dla dzieci i innych, każdy odnajdzie się w tej książce i nie zabraknie tutaj nudy. Książkę czyta się przyjemnie szybko, przeczytałem ją w zaledwie dwie godziny. Mnie książka się bardzo i jestem na tak, chociaż coś w tej książce mnie zablokowało i był to prawdopodobnie mój gust, ponieważ dziecięce książki w niektórych momentach mnie nudzą i tutaj miałem tak tylko przez kilka stron, potem historia wciągnęła mnie na maksa.

Dziękuje bardzo Wydawnictwu Literackiemu za tak ciekawie napisaną książkę.

Moja ocena to 9/10

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.