W czarnej zimnej wodzie - Jan Godlewski | Recenzja

6/15/2021


Jeśli poszukujecie emocjonalnej książki, której nie będziecie mogli odłożyć to idealną propozycją jest książka "W czarnej zimnej wodzie". Jest idealną pozycją na wieczorne czytanie, gdyż jest bardzo emocjonująca i ciekawa i zapewniam, że nie będziecie mogli jej odłożyć. Postanowiłem ją przeczytać, ponieważ zaciekawił mnie opis i ta tajemnicza okładka, z której nie mogłem wiele wywnioskować, ponieważ niektóre tytuły książek od razu mówią co to za gatunek, a tutaj okładka zaskoczyła mnie, szczególnie obraz, który według mnie bardziej pasuje do jakiegoś poematu.


Główny bohater jest naprawdę ciekawą postacią, ponieważ posiadał bardzo trudne dzieciństwo, dzięki któremu jego życie się zmieniło. Bohater próbuje być normalnym człowiekiem, lecz przeszłość mu na to nie pozwala, nie pozwala mu o tym zapomnieć.


Bardzo podoba mi się klimat tej książki, ponieważ jest owiany tajemnicą i jest bardzo mroczny, bardzo trzyma w napięciu. Nawet mogę powiedzieć, że była momentami troszkę straszna. Takie książki są mi potrzebne, ponieważ są bardzo ciekawe. Mam nadzieję, że autor napisze niedługo również kolejną książkę, nie mogę uwierzyć, że to jest jego debiut, ponieważ jest napisana bardzo dobrze i ma całkiem świetny język.


Polecam. Moja ocena to 8/10

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.