Niezniszczalna nadzieja - Elizabeth Camden | Recenzja

3/17/2021


Niezniszczalna nadzieja jest bardzo ciekawą książką, zachęcił mnie jej opis, czyli jak zwykle. Z każdym dniem na mojej półce znajduje się więcej książek z kategorii literatury obyczajowej i romansów, bardzo mnie to zaskakuje, ponieważ byłem osobą przeciwną romansom, raczej myślałem, że wolę fantastykę lub coś innego a tu takie zaskoczenie. 

Autorką książki jest Elizabeth Camden, pewnie większość osób zna tę autorkę, ponieważ ma również kilka innych ciekawych książek, które są warte uwagi. Autorka z zawodu jest bibliotekarką, która pisze książki po pracy. Lektura opowiada o dwóch głównych postaciach - Eloise i Alexie. Eloise jest świetną księgową, która uwielbia matematykę i jest w niej naprawdę dobra, pewnego dnia musi wyjechać do pracy i gdy dowiaduje się, co ma dokładnie zrobić, robi to chętnie dla swojej kariery, lecz na jej drodze staje osoba, którą kiedyś kochała, czyli Alex, który jest burmistrzem i nie chcę, aby Eloise zniszczyła jego miasto. 

I tak zaczyna się cały wątek tej historii, która jest naprawdę cudowna i świetna, jeśli lubicie czytać takiego typu książki, to naprawdę polecam. Ja w tej książce nie miałem zastrzeżeń co do oceny, ponieważ była genialnie napisana, pewnie jeszcze nie raz sięgnę po książki tej autorki, gdyż jej styl pisania jest dla mnie bardzo dobry. Tak jak pisałem wcześniej, przy dawaniu oceny nie miałem żadnych zastrzeżeń i jestem w 100% ze sobą w tej ocenie szczery, ponieważ ostatnia książka, którą oceniałem była dla mnie bardzo ciekawa, lecz nie potrafiłem jej ocenić, było to dla mnie trudne, nie umiałem pogodzić się ze sobą jaką ocenę wystawić, a tutaj jest to bardzo proste. Moja ocena tej książki to 9/10, jeszcze raz muszę ją polecić i mam zamiar jeszcze w tym roku, sięgnąć po parę książek tej autorki.

Dziękuje serdecznie Wydawnictwu Dreams za egzemplarz przedpremierowy tej cudownej książki.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.