Żywy las - Iwona Szul | Recenzja



Macie jakieś książki, które uwielbiacie czytać? Ja tak miałem z moim pierwszym i najnowszym patronatem, który nosi nazwę Żywy las. Gdy rozpocząłem czytanie tej opowieści, to nie mogłem przestać jej czytać, co prawda większość tej książki czytałem jako e-book, czego zbytnio nie lubię to i tak od tej książki nie umiałem się oderwać. Historia była naprawdę ciekawa i zachęcająca do przeczytania tej cudnej książki. Nie wiecie, jak się cieszę, że odkryłem tę ciekawą książkę, która bardzo przypadła mi do gustu. Żywy las to coś więcej niż zwykła książka, to ciekawie napisana historia, od której nie można się oderwać.


Historia zaczyna się w lesie, zwanym żywym. Główny bohater budzi się w środku lasu i nic nie pamięta. Następnie spotyka dziwnego stwora, który znika i Leon powraca do tego samego miejsca, w którym się obudził. Kolejnym razem Leon trafia na czarownicę, która tłumaczy mu, że jest księciem wielkiego królestwa i bohaterem, wybranym przez Jaźnie, która jest nazwaną przez autorkę wieloosobową siłą stwórczą. A żeby się dowiedzieć, jak potoczyły się sprawy, zapraszam do przeczytania tej cudnej książki.


Bardzo spodobał mi się styl pisarski autorki, który był ciekawy i nie czułem się tą książką przemęczony. Polecam każdemu, kto lubi fantastykę lub chcę zacząć czytać fantastykę, ponieważ ta książka idealnie wprowadza w świat fantastyki. Pora na podsumowanie, książka zapadnie mi w pamięci do końca tego roku (mam taką nadzieję, oby jak najdłużej była w mojej pamięci). Zapamiętam ją szczególnie przez dwie rzeczy, pierwszą z tych rzeczy jest to, że jest napisana świetnie i bardzo podoba mi się historia stworzona przez autorkę. A drugą sprawą jest to, że jest to mój patronat, a takich rzeczy się nie zapomina. Oczywiście czekam na więcej książek napisanych przez tę autorkę, ponieważ jest to jej debiut, więc jak na debiut jest bardzo dobrze napisana jako pierwsza książka, czekam na kolejne!



Moją oceną jest dobre 10/10, czekam na więcej!



Dziękuje Wydawnictwu Literackie Białe Pióro za egzemplarz <3


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.