Zmień swoje nawyki w 30 dni - Marc Reklau | Recenzja

8/27/2021


Powyższa książka jest kolejną od Wydawnictwa Sensus, które wydaje książki typowo psychologiczne. Książka jak mówi tytuł, jest dla osób, które chcą zmienić swoje nawyki w 30 dni (czyli np. zacząć codziennie rano ćwiczyć). Książka jest średniej wielkości, a dzięki niej zyskasz pewność siebie, poprawisz relacje z innymi ludźmi i zaczniesz aktywnie kreować swoje otoczenie. Autorem książki jest Marc Reklau, który jest coachem i autorem dziewięciu książek, które napisał na bazie osiągnięć nauki i własnych doświadczeń. Jego misją jest udzielanie ludziom wsparcia w dążeniu do wymarzonego życia oraz zapewnienie zasobów i narzędzi, aby mogli zrealizować swoje cele.

Okładka książki wygląda normalnie, lecz środek jest naprawdę wartościowy, ciekawym zabiegiem są cytaty, które rozpoczynają się na początku każdego rozdziału. Rozdziały są całkiem ciekawe i naprawdę wiele można się z nich dowiedzieć, jest to książka napisana łatwym i prostym językiem, więc dosłownie każdy może ją przeczytać, nie martwiąc się o trudne wyrazy. Książkę czyta się naprawdę szybko, co pozwala na szybkie osiągniecie celu. Ja preferowałem czytanie 3/4 rozdziałów dziennie, czasami gdy się wciągnąłem to czytałem więcej a czasami mniej. W książce jest 94 rozdziałów, więc czytanie po 3/4 krótkie rozdziały dziennie w zupełności wystarczy, aby osiągnąć cel w 30 dni.

Książka ma bardzo dużo zalet takich jak: pięknie oznaczone rozdziały, cytaty i duża, ładna czcionka, która dodaje tej książce klimatu. Bardzo podobała mi się przygoda związana z tą książką i z chęcią będę śledził kolejne książki autora, ponieważ mnie urzekły. Bardzo dziękuje Wydawnictwu za podesłany egzemplarz.

Ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.