Dlaczego zacząłem przygodę z blogowaniem? | Moja cała historia z blogowaniem.

3/08/2021


Dlaczego zacząłem przygodę z blogowaniem? Jak to się zaczęło? Dzisiaj opowiem wam moją historię z blogowaniem i pierwszymi współpracami.

Z własnym blogiem zacząłem już w 2019 roku, miałem zamiar zrobić portal technologiczno-informacyjny, takie newsy ze świata technologii i co prawda strona dalej istnieje, lecz nie mam zamiaru jej rozwijać, ten etap w moim życiu został zakończony, dlaczego odpuściłem? Ponieważ takich stron jest wiele i poza tym nie czułem się w tym dobrze, musiałem codziennie zasiadać przez połowę dnia do komputera i szukać ciekawych newsów, po to, by potem pisać artykuły na moim blogu. Najpierw miałem dużo chęci, aby to robić, ponieważ myślałem, że ludzie będą te newsy czytać, oglądać itp. Lecz wyświetlenia były praktycznie zerowe. Dlatego po kilku postach postanowiłem z tym skończyć, gdyż nie podobało mi się to i nie chciałem tego robić. (Może kiedyś dam wam linka do tego bloga z newsami) 

Potem nic nie prowadziłem, nie blogowałem, nie tworzyłem artykułów. Następnie pod koniec roku 2020 postanowiłem założyć blog o literaturze, ponieważ wiedziałem, że skoro lubię czytać książki, to mogę również prowadzić bloga. I od tego wszystko się zaczęła, po miesiącu prowadzenia bloga, ustawiania go, szukania inspiracji, założyłem Instagrama, zwanego Bookstagramem, wtedy jeszcze nie wiedziałem, że jest coś takiego jak współpraca barterowa, że dostaje książkę i ją recenzuje, pierwsze moje posty były książkami wypożyczonymi z biblioteki, lecz jeszcze wcześniej kupiłem sam książkę od Wydawnictwa Helion o nazwie "English 4 IT", którą możecie zobaczyć na Instagramie. Wtedy jeszcze nie nazwałbym tego recenzją, były to po prostu krótkie opinie. Następnie wypożyczyłem kilka książek - kryminałów. I jedyne co z nich przeczytałem to "Tamta Kobieta" od Mary Kubicy, reszty dwóch książek nie chciałem przeczytać, ponieważ nie podobały mi się i nie chciałem po prostu ich czytać. Moja pierwsza współpraca zaczęła się od Wydawnictwa Anagram, jest to mniej popularniejsze wydawnictwo, więc niektórzy mogą nie znać. Pierwszą stałą współpracą, z której bardzo się cieszyłem była współpraca z Wydawnictwem Helion, z którym współpracuje do teraz, następnym Wydawnictwem było Poradnia K i Literackie, które bardzo cenie.

Tak właśnie wygląda moja historia, zachęcam was do obserwowania mojego bloga, bo mogą znaleźć się ciekawe treści, mam co do tego bloga wiele pomysłów na posty.

Pozdrawiam. Dawid z WZBOOK.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.