BORDERLINE. Czyli jedną nogą nad przepaścią - Monika Kotlarek | Recenzja

3/01/2021

 



To jest moja pierwsza książka od Wydawnictwa Sensus i powiem jedno, jestem zadowolony. Sięgnąłem po tę książkę z powodu okładki, ponieważ bardzo mi się spodobała, następnie przeczytałem opis i już wiedziałem, że chciałbym spróbować to przeczytać. 

Autorka jest absolwentką Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu i na dodatek jest psycholożką, więc mamy pewność, że ta Pani wie, o czym pisze i zna opisany w książce temat. Książka jak poradnikiem, jak można zobaczyć w opisie i opowiada o BORDERLINE, czyli OSOBOWOŚĆ CHWIEJNA EMOCJONALNIE PODTYPU GRANICZNEGO, jest to mniej więcej zaburzenie (typ) osobowości, którego nie powinno się lekceważyć, ponieważ nie da się go wyleczyć, gdyż z borderline trzeba nauczyć się żyć. 

Mnie książka bardzo zaciekawiła i rozwiała wiele wątpliwości na temat tego typu osobowości. Pamiętajcie, aby nie mylić tego z chorobą, ponieważ jest to typ osobowości, a nie choroba. Powiem krótko i zwięźle, książka podobała mi się i na dodatek spodobały mi się poradniki, ponieważ wcześniej po taki typ literatury nie sięgałem, raczej czytałem tylko fantastykę i kryminały. Teraz pora na szczerą ocenę, która jest tylko i wyłączenie moją oceną na temat książki. 

Oceniam tę książkę na 10/10 Dziękuje bardzo Wydawnictwu Sensus, za możliwość zrecenzowania tej książki.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.